- Услугата започва с приемане на заявката за обслужване и определяне на изискванията на клиента. Ние от Ей Пи Ел правим оценка на състоянието на металното изделие и коментираме необходимите мерки, които трябва да се вземат за поддръжката или ремонта.
- Изготвяме на план за гаранционно или извънгаранционно действие, който включва необходимите ремонтни дейности, материали и време за изпълнение. Съюо така Ви предоставяме подробно предложение за извършване на услугата, включително цени и срокове.
- Продължаваме с осъществяване на ремонтните дейности или поддръжката, в съответствие с плана. Ако се налага заменяме повредени или износени части.
- Извършваме също и редица тестове и проверки, за да сме сигурни, че металното изделие функционира правилно, и че проблемите са били отстранени.
- Финализираме извършването на услугата по гаранционно и извънгаранционно обслужване с финални корекции, ако е необходимо.
- Етапът на следоперационно обслужване включва комуникация с клиента, в която му предоставяме съвети за правилна експлоатация на металното изделие след завършване на обслужването.
Свържете се с нас още днес за БЕЗПЛАТНА консултация, а ние ще изработим метални продукти, които са подходящи за осъществяването на Вашия проект. Също така ще транспортираме и монтираме изделието на желано от Вас място, за наша сметка!